گروه سرمایه گذاری بزرگ آسا (ASA)

ASA's large investment group
گروه سرمایه گذاری بزرگ آسا (ASA)

گروه سرمایه گذاری بزرگ آسا ابتدا فعالیت خود را در حوزه املاک و مستغلات شروع کرد.
...مشاور برگزیده مانیشن-1394.
.... کارآفرین برترکشور در حوزه املاک-1397و1396.
. ..مدیرنمونه کشور-1397.
...دارای گواهینامهlso1004 جهت آموزش مشاوران مبتدی.
...دارای تیم بزرگ مشاوره، طراحی وبازسازی.
... فعالیت با شرکتهای بزرگ ساختمانی در زمینه طراحی در کشورهای استرالیا، لهستان و هلند.
تنها بخشی از فعالیت های گروه سرمایه گذاری بزرگ آسا می باشد.
فعالیت آسا به اینجا ختم نمی شود و خبرهای خوشی در راه است و...

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

شما همراهان محترم می توانید، سوالات متفرقه خود وهمچنین درباره خرید و فروش، رهن و اجاره، معاوضه و مشارکت  (زمین و مِلک )، طراحی و بازسازی ( منازل، ویلا، مجتمع های تجاری و نَما و محوطه سازی و اجرای دکوراسیون داخلی، بیرونی ومشاوره) در هرساعت ازشبانه روزمطرح نمائید.

مشاوران گروه بزرگ آسا ( ASA(   دراسرع وقت، پاسخگوی شما خواهند بود.

همچنین می توانید در بخش نظرات، ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمائید.

همراهی باشما

                                          افتخارماست.

 

 

شما همراهان گرامی می توانید موارد خرید و فروش، رهن و اجاره خود شامل ( ملک، زمین، باغ و ویلا ) خود را به طور کاملاً رایگان در سایت بزرگ آسا به اشتراک بگذارید.

                                         همراهی باشما

                                          افتخارماست.

با سلام و آرزوی سلامتی:

با شما هستیم برای موارد خرید و فروش ملک

شما همراهان گرامی نیز می توانید موارد خرید و فروش خود را به طور کاملاً رایگان در سایت بزرگ آسا به اشتراک بگذارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، به قسمت سپردن ملک مراجعه نمائید.

____________________________________________________________________

 

با سلام و آرزوی سلامتی:

با شما هستیم برای موارد رهن و اجاره

شما همراهان گرامی نیز می توانید موارد رهن و اجاره خود را به طور کاملاً رایگان در سایت بزرگ آسا به اشتراک بگذارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، به قسمت سپردن ملک مراجعه نمائید.

____________________________________________________________________

 

با سلام و آرزوی سلامتی:

با شما هستیم برای موارد خرید و فروش زمین _ باغ و ویلا

شما همراهان گرامی نیز می توانید موارد خرید و فروش زمین، باغ و ویلا خود را به طور کاملاً رایگان در سایت بزرگ آسا به اشتراک بگذارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، به قسمت سپردن ملک مراجعه نمائید.

____________________________________________________________________

 

                                                                                                                                                                                                                  شعارسال                                                                                                                                                                                                                       

   

قدمت صنعت ساختمان، به اندازه قدمت تمدن بشری است. زمان احداث قدیمی‌ترین ساختمان‌های یافت شده به ۲۰۰ هزار سال قبل باز می‌گردد. قدیمی‌ترین ساختمان‌های باقی‌مانده از عصر کهن، متعلق به روم باستان هستند. اگرچه تمدن‌های قبل از روم، دارای برتری‌هایی در زمینه احداث بناهای سنگی بوده‌اند (مانند پارتینون در آتن، اهرام ثلاثه مصر و شهر سنگی انگلستان) اما رومیان باستان نخستین کسانی بودند که به استحکام سیمان پی بردند و اولین بار از آن برای ساخت جاده‌ها، فاضلاب، منابع تأمین آب و غیره استفاده کردند. با سقوط امپراطوری روم، بخش اعظم تخصص مهندسان آن دوره از میان رفت و احیای این دانش تا زمان انقلاب صنعتی اروپا در اواسط قرن هجدهم به طول انجامید.

هم‌اکنون، آن‌چه به‌عنوان سرآغاز صنعت مدرن ساختمان شناخته می‌شود، به توسعه سیستم‌های شهری در اروپا باز می‌گردد که متعلق به قرون هشتم و یازدهم هستند. به کمک این سیستم‌ها، مشاغلی همچون نجاری و بنایی رشد کردند که هنوز هم نقش مهمی در این صنعت دارند. بعدها یعنی در اواخر قرن هجدهم، تمایز میان فعالیت‌های شغلی و تجاری بیش از پیش عیان شد.

رشد تجارت و فعالیت‌های بازرگانی که نیازمند زیرساختارهای حمل و نقل– از جمله راه‌آهن، کانال‌ها، پل‌ها و تونل‌ها– امکانات تولیدی همچون کارخانه‌ها و انبارها و مناطق مسکونی برای جمعیت شهری بود، باعث رشد مراکز نوین عمرانی و ساختمان‌سازی شد. هنوز هم این عوامل جزو بخش‌های مهم صنعت ساختمان به شمار می‌روند.

شرکت‌ها
این صنعت بین متخصصان حرفه‌ای و تجار تقسیم شده است. گروه‌های تخصصی، گروه‌های طراحی (مهندسان معمار که مسئول طراحی بناها هستند)، مهندسان مشاور (که مسئول طراحی فنی و نظارت بر ساختمان‌سازی می‌باشند) و ارزیابان کمّی را شامل می‌شود. تجار یعنی کسانی که فقط کار ساخت را انجام می‌دهند، به‌عنوان پیمانکار فعالیت می‌کنند. البته در عمل، این تفاوت‌ها چندان به چشم نمی‌آیند. اواخر قرن بیستم، سازمان‌های جدید و بزرگی به‌وجود آمدند که نشان دهنده ادغام برخی از این گروه‌ها و یا از بین رفتن مرزهای کاری آن‌ها بود. برای این سازمان‌ها از تعاریف جدیدی استفاده شد و قراردادهای جدیدی منعقد شدند، هر چند که به‌طور مستمر از این تعاریف استفاده نمی‌شود.

در یک قرارداد طراحی و ساختمان‌سازی، پیمانکار مسئولیت طراحی و ساخت را بر عهده دارد. این نوع قرارداد عمدتاً به پروژه‌هایی همچون انبارها، کارخانه‌ها و دیگر ساختمان‌های بزرگ و زیرساختاری مربوط می‌شود که نیازی به بلندپروازی‌های هنر معماری ندارند. برای اجرای یک قرارداد، مدیر پروژه (که معمولاً یک پیمانکار است) مستقیماً وارد کار نمی‌شود بلکه برای تمامی امور ساخت و نظارت، قراردادهای دیگری را با سایر افراد منعقد می‌کند. مدیر پروژه (که به‌ویژه در آمریکای شمالی، مدیر عمران نامیده می‌شود) مسئول استخدام طراحان و ارزیابان حرفه‌ای است. مدیریت پیمانکاران شکلی یکسان دارد اما این امر درخصوص مدیریت طراحان مصداق ندارد.

 

استخدام
در صنعت ساختمان، شرکت‌ها از لحاظ تعداد کارکنان بسیار متفاوتند به‌گونه‌ای که در این صنعت، از شرکت‌های یک نفره تا شرکت‌های چند ملیتی دارای هزاران پرسنل دیده می‌شوند. مثلاً در انگلستان، حدود ۲۰۰ هزار شرکت عمرانی فعالند که نیمی از آن‌ها یک نفره می‌باشند. تنها ۵ درصد از این ۲۰۰ هزار شرکت، بیش از ۷ نفر نیرو دارند. با وجود این، بالغ بر ۴۰ درصد ارزش فعالیت‌های عمرانی انگلستان متعلق به شرکت‌های بزرگ است (شرکت‌هایی که دارای بیش از ۸۰ نفر پرسنل هستند). به‌طور کلی، میزان استخدام در صنعت ساختمان انگلستان ۴/۱ میلیون نفر است. در اروپا و ایالات متحده، این صنعت ۱۰ درصد از کل اشتغال و ۱۰ درصد از کل تولید ناخالص ملی را تشکیل می‌دهد
.

بازارها
بازارهای بزرگ صنعت ساختمان را می‌توان به سه بخش تقسیم کرد. مسکونی (خانه)، تجاری و صنعتی (دفاتر اداری، فروشگاه‌ها و کارخانجات) و کارهای مهم (بزرگراه‌ها، پل‌ها، تونل‌ها، فرودگاه‌ها و غیره).

مهمترین بازارهای جغرافیایی در کشورهای برتر صنعتی (آمریکا، ژاپن و اروپا) و کشورهای در حال توسعه مانند چین و کره جنوبی قرار دارند. کشورهای جنوب شرق آسیا از اواخر قرن بیستم، سرمایه‌گذاری هنگفتی در این حوزه انجام داده‌اند و بزرگراه‌ها، فرودگاه‌ها، ساختمان‌های بزرگ اداری و پل‌های بسیار طویلی را ساخته‌اند. مشکلات اقتصادی جهان در اواخر دهه ۱۹۹۰،نقش بسزایی در سرد شدن رونق این بازارها داشت.
همانند دیگر بخش‌های صنعتی، صنعت ساختمان نیز شاهد رشد شدید ادغام‌ها در اواخر دهه ۱۹۹۰ بود. یک عامل مهم افزایش ادغام شرکت‌های عمرانی در اروپا و رشد فعالیت‌های فرا مرزی، شکل‌گیری بازار واحد اروپا بود. با وجود این، صنعت ساختمان هنوز هم نسبت به بسیاری از دیگر صنایع، منفک‌تر است و این درحالی است که بسیاری از شرکت‌ها توجه خود را به ساخت مسکن معطوف کرده‌اند و توانسته‌اند از پویایی این بازار بهره بسیاری ببرند. درحالی که بسیاری از شرکت‌ها به‌عنوان پیمانکار قراردادهای مهم امضا کرده‌اند اما پیمانکاران تخصصی کسانی هستند که به موضوعاتی همچون خاک برداری، آجرکاری، نصب پنجره‌ها یا سیم‌کشی برق نیز توجه ویژه‌ای مبذول می‌دارند.

فن‌آوری
اگرچه در اغلب موارد، این‌گونه تلقی می‌شود که ساختمان‌سازی به فن‌آوری پیچیده‌ای نیاز ندارد اما این صنعت نیازمند استفاده از تکنیک‌ها و مصالح پیشرفته است.

فن‌آوری تجهیزات ساختمان‌سازی به اندازه مصالح ساختمانی اهمیت دارد. در طول قرن بیستم، ماشین‌آلات ساختمان‌سازی توسعه زیادی یافتند. امروزه، یک پیمانکار می‌تواند ارتشی از این تجهیزات را برای خاک‌برداری، حفاری، ساخت تونل، زیرسازی و غیره به کار بگیرد. پمپ‌ها این توانایی را دارند که بتن را تا مسافت دور و یا بیش از ۱۶۴۰ فوت ارتفاع حمل کنند.

تولیدات و پروژه‌ها
شاید بتوان گفت که صنعت ساختمان‌سازی از معدود صنایعی است که تمامی مواد مورد نیازش در درون خودش تولید می‌شوند. حتی وقتی از ساختمان‌های مصنوعی و پیش‌ساخته استفاده می‌شود، مانند استفاده از پل‌های پیش‌ساخته برای احداث مسیرهای جدید، باز هم این مزیت به چشم می‌خورد.

به کمک آمارهایی همچون بلندترین ساختمان‌ها یا طویل‌ترین پل‌ها می‌توان پیشرفت‌های این صنعت را سنجید. وجود این‌گونه ساخت و سازها در کشورها، نشانه‌ای از موفقیت اقتصادی آن‌ها محسوب می‌شود. لذا در اکثر اوقات قرن بیستم، ثبت بلندترین ساختمان‌های جهان در اروپا و ایالات متحده در نوسان بود اما هم‌اکنون و با تکمیل برج‌های پتروناس در کوالالامپور پایتخت مالزی، ماجرا به آسیا کشیده شده است. به همین صورت، ساخت بلندترین پل‌های معلق جهان که در قرن بیستم در ایالات متحده و اروپا ثبت شده بود، هم‌اکنون با ساخت پل آکاشی کایکیو به ژاپن رسیده است. درحال حاضر هفت ساختمان بلند و چهار پل طویل جهان در آسیا وجود دارند.

تأثیر اینترنت
ماهیت این صنعت بدان معنا است که نمی‌تواند همانند تجارت الکترونیک شاهد رشدی آنی و سریع باشد. پروژه‌های این صنعت به صورت پیمانکاری بوده و مصالح و تجهیزات مورد نیاز از بهترین منابع بومی و محلی تهیه می‌شوند. درحالی که این مصالح و تجهیزات در برخی موارد به مسافت‌های دور حمل می‌شوند، اما اصول اقتصادی تأکید می‌کنند که این مصالح و تجهیزات باید از قبل خریده شده و در نزدیک محل اجرای پروژه انبارشوند.
امروزه در این صنعت از فن‌آوریهای نوینی استفاده می‌شود مانند سیستم‌های جدید مخابراتی که این اجازه را می‌دهند که طراحان به‌راحتی با مدیران پروژه‌هایی که در دوردست قرار دارند، تماس بگیرند. این امر به‌ویژه برای پروژه‌هایی حائز اهمیت است که سرعت در ساخت آن‌ها نقشی حیاتی دارد. در برخی موارد، تیم‌های مهندسی یا طراحی در دو یا سه نقطه مختلف اسکان دارند. هر کدام از این تیم‌ها کار خود را انجام داده و نتیجه را برای تیم‌های دیگر، ارسال می‌نماید. درنتیجه، طراحان وسازندگان می‌توانند بیست وچهار ساعته، در سه شیفت کاری و با تمام قدرت فعالیت نمایند. این طراحان از فن‌آوری‌های پیشرفته و طراحی‌های رایانه‌ای بیشترین استفاده را می‌برند
.

                        

                   

 

آسا به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری ایران،  فعالیت خود را درصنعت ساختمان آغاز کرد.         

  صفر تا صد ساختمان سازی  و فروش آن یکی ازمهم ترین و پرکاربردترین مشاغل دنیاست.

انجام صفر تا صد ساختمان سازی و مشارکت و معاوضه یکی ازصدها فعالیت گروه بزرگ آسا می باشد که همواره دوش به دوش مالکین و سازنده گان محترم بوده است.

انجام ارائه خدمات مشاوره ای به صورت کاملاً رایگان در زمینه های ساخت و ساز، مشارک، معاوضه، طراحی و اجرا و رهن واجاره یکی دیگرازفعالیت های گروه بزرگ آسا می باشد. 

فروش و رهن و اجاره:

 

یک کارگزار املاک و مستغلات یا یک مشاور املاک و مستغلات، شخصی است که نماینده فروشندگان یا خریداران املاک و مستغلات است. اگرچه ممکن است یک کارگزار به شکل مستقل هم کار کند، اما مشاوران معمولاً تحت پوشش یک کارگزار مجاز، به عنوان نماینده مشتریان کار می‌کنند. کارگزاران و مشاوران، از طرف دولت مجوز دارند که در خصوص قراردادهای فروش مذاکره کنند و اسناد لازم برای انعقاد تراکنش‌های ملکی را مدیریت نمایند. در آمریکای شمالی، برخی از کارگزاران و مشاوران، عضو انجمن ملی مسکن (NAR) هستند که بزرگترین انجمن تجاری در این صنعت می‌باشد.  اعضای NAR طبق اصول و قواعد اخلاقی موظف هستند که بر زیر و بم الزامات حقوقی دولتی مسلط باشند تا بتوانند در راستای منافع مشتری کار کنند.  معمولاً به خریداران و فروشندگان توصیه می‌شود که با یک مشاور املاک حرفه‌ای و مجوزدار مشاوره کنند.

به‌طور کلی، کارگزاران املاک و مستغلات یا مشاوران املاک، به چهار دسته تقسیم می‌شوند:

  • مشاوران فروشنده، مالکان معمولاً با این دسته از مشاوران تماس می‌گیرند تا برای بازاریابی ملک خود برای فروش یا اجاره، به آنها کمک کنند.
  • مشاوران خریدار، کارگزاران یا فروشندگانی هستند که به خریداران برای خرید ملک کمک می‌کنند.
  • مشاوران دو طرفه در یک معامله، هم به خریدار و هم به فروشنده کمک می‌کنند. یک کارگزار املاک و مستغلات به منظور محافظت از صحت مجوز خود، موظف است به هر دو طرف (خریدار و فروشنده) یک مشاوره صادقانه و منصفانه ارائه کند و بایستی از دو طرف درخواست کند که یک قرارداد نمایندگی دوطرفه امضا کنند. معمولاً، قوانین و مقررات خاصی برای مشاوران دو طرفه اجرا می‌شود، به خصوص دربارهٔ قیمت مورد مذاکره. در شرایط نمایندگی دو طرفه، بیشتر احتمال دارد که تضاد منافع رخ دهد که معمولاً منجر به از دست رفتن وکالت هر دو طرف می‌شود. قوانین دولتی کشورها با هم متفاوت است و هر یک به شکلی نمایندگی دوطرفه را تفسیر می‌کنند و بعضی کشورها دیگر این مسئله را مجاز نمی‌دانند. در برخی کشورها، نمایندگی دو طرفه را می‌توان در شرایطی به کار برد که یک کارگزاری (نه یک مشاور) هم نماینده خریدار و هم فروشنده باشد. اگر یک مشاور از کارگزاری یک خانه برای فروش داشته باشد و یکی دیگر از مشاوران همان کارگزاری، یک قرارداد کارگزاری خریدار با یک خریدار داشته باشد که مایل به خریدن آن ملک باشد، نمایندگی دو طرفه اتفاق می‌افتد.
  • کارگزاران معاملات نوعی محدود از نمایندگی برای خریدار و فروشنده به همراه دارد اما بدون الزامات و تعهدات محرمانه. کارگزاران معاملات حین انجام معاملات به خریداران، فروشندگان یا هر دو کمک می‌کنند، بدون آن که نماینده منافع هیچ‌یک از طرفین باشند. این کمک‌ها همان اسناد قانونی هستند که برای یک توافقنامه میان خریدار و فروشنده و چگونگی نقل و انتقال یک ملک خاص، وجود دارد.

              

 

فروش ملک و رهن و اجاره آن همیشه یکی از دغدغه های مهم مالکان بوده است. انتخاب یک مشاوراملاک خوب وقابل اعتماد، همیشه دغدغه خریدارن وفروشندگان بوده است.

آسا براین اندیشه برآمد که بدون واسطه این مهم را انجام دهد. درسال1390 فعالیت خود را درصنعت ساختمان آغاز کردیم.

به لطف خداوندمتعال وبه پاس اعتماد شما، درحال حاضر" املاک بزرگ خانی عضو رسمی اتحادیه مشاورین املاک مشهد، به یکی ازبزرگ ترین مشاورین املاک درشمال شرق کشورمبدل شده است، با بیش از پنجاه مشاورفعال.

به لطف خداوند توانستیم دراین سالها، موفقیت هایی را کسب نمائیم:

ملاک برترسالهای 1397و1396 از اتحادیه املاک مشهد.

.دارای گواهینامه دوره های تخصص و مدیریت فروش املاک و مستغلات.

.دارای گواهینامهlso1004  جهت آموزش مشاوران مبتدی.

.مشاوربرگزیده مانیشن – 1394.

.کارآفرین برترکشور درحوزه املاک – 1397-1396.

. مدیرنمونه کشور- 1397.

. کارآفرین برتر در حوزه تجارت الکترونیک.

.کنگره بین المللی مدیریت هوشمند درکسب وکار(تهران-سالن بین المللی صداوسیما) – 1398.

                              

این موفقیت ها حاصل نشد مگربه پاس اعتماد شما وبا تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان املاک بزرگ خانی.

.مدیریت بازاریابی و مهندسی فروش برج ها و مجتمع های مسکونی، تجاری، اداری واقامتی وبهره برداری و راه اندازی آنها.

.کارشناسی و قیمت گذاری املاک و مستغلات.

بخشی دیگر از فعالیت های املاک بزرگ خانی می باشد.

گروه مشاورین املاک خانی با بیش از 10/000 فایل در هر رنج:

قیمت،

متراژ،

متریال،

و شرایط پرداخت مناسب به همراه 50 مشاورفعال در خدمت شماست.

معاوضه مشارکت درساخت، تخصص ماست.

             ثبت تمامی قراردادها به صورت هولوگرامی وچاپی.

                            

 

                            

 

                             

                                                       کارآفرین برتر در حوزه تجارت الکترونیک

آسا، شما را تنها نخواهد گذاشت. با خیالی آسوده، موارد خرید وفروش، رهن واجاره، مشارکت، معاوضه ودرخواست های خود را با ما درمیان بگذارید.

                رویای خانه دارشدن و زمین را با ما تجربه کنید.

                          

 

                           

 

 شعبه مرکزی: مشهدمقدس، بلوارشهیدصیادشیرازی26.

شعبه دوم: بین شهیدصیادشیرازی9و11      

 

شهرک غرب(قاسم آباد)، یکی از بزرگ ترین مناطق مشهد می باشد. منطقه ای باچشم اندازی روبه آینده، که سرمایه گزاران و خریداران زیادی را به خود جذب کرده است.

              با شما هستیم برای خرید وفروش و رهن واجاره مطمئن مِلک:

                            

                             و زمین :

                            

 

آدرس دفتر: مشهدمقدس، بولوار شهید فلاحی و شریعتی.                 

                                                    

طراحی و بازسازی:

 

عمر هنر در ایران به قدمت تاریخ است و معماری از کهن‌ترین هنرها است. رونق و اعتلای معماری در ایران از دوران باستان گواه آن است که این سرزمین از کانون‌های نخستین شهرسازی و نیزسدسازی و مهندسی بوده است که نمونه آن بناهای مختلف و سدهای باستانی و دهکده‌های متعدد در جای جای خاک این کشور است. آثاری که جسته و گریخته از میان نوشته‌های باستان‌شناسی و شرق شناسان به دست می‌آید روشنگر آن است که هنر و معماری از ۵۰۰۰سال قبل در این مرز و بوم ریشه دوانده است.
نظری اجمالی به معماری ایران در عهد باستان این ویژگی را آشکار می‌سازد که معماری ایرانی بر سه اصل استحکام، آسایش و انبساط پایه‌گذاری شده است.

معماری ایرانی در طی تاریخ خود دارای اصالت طرح و سادگی توام با آرایش و تزیین بوده است. تمامی گستره ایران به ویژه روستاها و آثار قدیمی و باستانی آن چون کتاب زنده اما فرسوده‌ای از تاریخ معماری و هنر است که هر برگ از این کتاب در لحظه‌ای کوتاه دروازه چندین هزار سال تاریخ را بر روی تماشاگر می‌گشاید. کمتر روستایی در ایران وجود دارد که در آن معابر باستانی ناهید یا قلعه‌گبری و قلعه سلسال (صلصال) با طاق‌های ضربی و یا هلالی به چشم نیاید و در‌ آن از بقعه‌ها و امامزاده‌ها و یا قلعه‌های معروف که مضمونی افسانه‌ای و تاریخی را در خویش نهفته‌اند اثری نباشد، برای مثال می‌توان به قلعه مرو و قلعه اصفهان و یا قصر کیاکسار پادشاه ماد در همدان، کاخ پاسارگاد و تخت جمشید یا پارسه، آثار شوش، ایوان مدائن یا طاق کسری در تیسفون اشاره کرد. شاید به جرات بتوان گفت برای اولین بار ایرانی‌ها بودند که آجر را درست کرده و از آن در معماری استفاده کردند که نمونه بسیار قدیمی آن در معبد چغازنبیل واقع در شوش است که شاید بتوان با آن قدمت معماری بشر سنجیده شود و همچنین نشانه استعمال نخستین آجرها را در تپه سیلک کاشان، مناره‌ها و سدهای باستانی و بازمانده ساختمان‌های کهن در مرو، خرابه قصر هاتره در ساحل دجله و ویرانه‌های معبد کنگاور، یادگار خسرو پرویز در قصر شیرین و طاق بستان کرمانشاه مشاهده کرد.

                                     

                                     

 

معماران و هنرپروران شهرساز ایرانی از زمان‌های باستان از برجسته‌ترین کارشناسان عصر خود بوده‌اند تاریخ نام بسیاری از معماران برگزیده را به یاد ندارد، اگرچه آثار گرانقدر آنها بهترین شناسنامه در شناسایی خصایل هنری و اندیشه آنها است. از میان معماران شهره عهد باستان باید از «سئنا» نام برد که تا مرزهای نبوغ پیش تاخت و نیز به «برازه حکیم» که در زمان اردشیر ساسانی می‌زیست و سدساز و معمار و شهرساز بی‌همتایی بود اشاره کرد. «برازه حکیم» سدی را که اسکندر بر شهر فیروزآباد فارس بسته بود شکست و فیروزآباد تازه‌ای بنا کرد که دستاورد‌ها و خطوط اصلی معماری ایران را ترسیم می‌کرد.

همانند دوره های معماری، برای مهندسی عمران نیز می توان دوره های مختلفی عنوان کرد. معماران و مهندسین ایرانی در هر دوره ابتکارات و خلاقیت های خاص خود را داشتند و با هنر خود نیازهای مردم هر دوره را رفع مینمودند.

هر دوره ویژگی هایی متناسب با نیاز مردم داشت و از دوره قبل متمایزتر می شد

با پیدایش سازمان نظام مهندسی، جامعه مهندسین ایرانی قانونمند گردید و آئین نامه های مهندسی ساخت و ساز اعلام شدند

در حال حاضر مهندسین ایرانی با استفاده از دانش نوین، معماری ایران را به جایگاهی که شایسته آن است رسانده اند و برای داشتن ایرانی آبادتر تلاش می کنند. این افراد با شناخت نیازهای جامعه ایرانی درصدد رفع آن ها بر می آیند و تلاش خود را می کنند تا دانش مهندسی عمران را بر اساس این نیازها ارتقاء دهند.

                               

                               

                               

                                 

 

امروزه طراحی داخلی منزل ومحیط کاردرایجاد آرامش نقش به سزایی دارد، به شرطی که به جزئیات توجه شود. گاهی توجه به همین نکته های به ظاهرکوچک، نتایج بسیاربزرگ ومفیدی به همراه دارد.

 

                    

                    

                    

                    

                    

                    

                    

                    

 

آسا به اندیشه این مهم برآمد. گروه سرمایه گذاری بزرگ آسا پس ازسالها فعالیت وسابقه درخشان درصنعت ساختمان، به لطف یاری پروردگار، توانست گروه مشاوره، طراحی وبازسازی (AMKB) را درسال 1398 افتتاح کند.

                           

 گروه مشاوره، طراحی وبازسازی (AMKBبا دراختیارداشتن کادری مجرب ومتخصص در زمینه مشاوره، طراحی وبازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی، بیرونی، نَما ومحوطه سازی، آماده انجام طرح های بسیارخاص و دکوراسیون داخلی لوکس در سریع ترین زمان و با مناسب ترین قیمت برای شما می باشد. گروه (AMKB)،  یکی از بهترین مشاوران، طراحان وبازسازان حال حاضرایران است. این ادعای مانیست بلکه رضایت مشتریان و ارائه کارهایی بین المللی هماهنگ با روز دنیا، گواه این مدعاست.

 

                                 

                                                                        علی عابدین زاده

                                                          مدیرعامل گروه سرمایه گذاری بزرگ آسا

                               

                          

                

                 

                 

               

                

               

                 

                              طراحی نمای سینما – افغانستان – 1398. انجام شده توسط تیم بزرگ AMKB) )

 

                صفر تا صد مجتمع تجاری، مسکونی دانیال - مشهد (شاندیز) - روستای گراخک طراحی و بازسازی

               صفر تا صد مجتمع تجاری، مسکونی دانیال _ مشهد (شاندیز) _ روستای گراخک

* تمامی نمونه کارها درسایت، توسط تیم بزرگ (AMKB) با سرپرستی جناب آقای مهندس علی جواهری انجام می پذیرد.

 

اینها تنها بخشی از صدها فعالیت تیم بزرگ (AMKB) می باشد.

عرضه انواع درب های باکیفیت ضدسرقت با قفل های ایرانی و تُرک با مناسب ترین قیمت در سریع ترین زمان، یکی دیگر از دستاوردهای مهم گروه مشاوره، طراحی وبازسازی (AMKB) است.

                            

                            

                         

                                   تیم بزرگ (AMKB)

 

تیم بزرگ (AMKB)، آماده همکاری با ارگان های دولتی و خصوصی سراسرکشور در سریع ترین زمان و با مناسب ترین قیمت.

                       فقط کافی است، یک بار امتحان نمائید.

 

آسا، آینده را روشن می بیند زیرا اگرانسان اراده کند، به عرش الهی سعود خواهد کرد:

 

إِنْ هُوَ إِلَّا وَحْیٌ یُوحَى ﴿۴﴾        گفتاراوچیزی جزوحی که به او نازل می شود،

                                                              نیست. (4)

عَلَّمَهُ شَدِیدُ الْقُوَى ﴿۵﴾                        آن را [فرشته] بسیارنیرومند به او فرا آموخت. (5)

ذُو مِرَّةٍ فَاسْتَوَى ﴿۶﴾                           [همان که ] درایت و توانمندی شگفتی است،

                                                     [پس به آنچه که مأمورانجامش می باشد] مسلّط است.(6)

وَهُوَ بِالْأُفُقِ الْأَعْلَى ﴿۷﴾           در حالى که او در اُفُق اَعلى بود. (7)

ثُمَّ دَنَا فَتَدَلَّى ﴿۸﴾                   سپس نزدیک آمد و نزدیکتر شد. (۸)

فَکَانَ قَابَ قَوْسَیْنِ أَوْ أَدْنَى ﴿۹﴾    تا [فاصله‏ اش با پیامبر] به قدر [طول] دو [انتهاى]

                                                          کمان یا نزدیکتر شد. (9)

فَأَوْحَى إِلَى عَبْدِهِ مَا أَوْحَى ﴿۱۰﴾      آنگاه به بنده‏ اش آنچه را باید وحى کند، وحی فرمود(10)                                                                      

 

 


آسا به خود قول داده است که همراه شما باشد، پس آسا را دنبال کنید که خبرهای خوبی در راه است...

 

همراهان گرامی می توانند موارد خرید و فروش و رهن و اجاره خود را به

برگرفته شده از ASA99.blog.ir

همراهان گرامی می توانند موارد خرید و فروش، رهن و اجاره، مشارکت و معاوضه خود را به طور کاملاً رایگان در سایت بزرگ آسا به اشتراک بگذارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت سپردن ملک مراجعه نمائید.

 

                        " قدوم شما را گلباران می نمائیم ".

ASA's large investment Group, as a big supporter of producers and business owners, has taken a big step towards the prosperity of the production leap therefore, all manufacturers and business owners can share their business in the most visited business site in Iran and the Middle East for free

                                  "We will bring you flowers ".